Kurzy Microsoft Office |
99858
počet odškolených uživatelů
93%
spokojenost uživatelů
|
Kurzy grafických programů |
11543
počet odškolených uživatelů
93%
spokojenost uživatelů
|
Kurzy CAD a 3D |
9847
počet odškolených uživatelů
93%
spokojenost uživatelů
|
Kurzy pro IT specialisty |
4455
počet odškolených uživatelů
91%
spokojenost uživatelů
|
Rekvalifikační kurzy |
9351
počet odškolených uživatelů
90%
spokojenost uživatelů
|
Kurzy tvorby webů |
3160
počet odškolených uživatelů
91%
spokojenost uživatelů
|
Kurzy soft skills |
2866
počet odškolených uživatelů
95%
spokojenost uživatelů
|
Kurzy fotografování |
15087
počet odškolených uživatelů
93%
spokojenost uživatelů
|
S virtuální realitou se v současné době setkáváme téměř všude, od her pro mobilní telefony, počítače a herní konzole až po virtuální prohlídky všeho druhu a připravit správně kvalitní obsah je pro výsledný dojem naprosto nezbytné. Nástrojů pro přípravu modelů, scén a animací je v současné době nepřeberné množství a programy od Autodesku jsou samozřejmě mezi nimi.
Ačkoliv tvorba virtuálních prostředí vyžaduje řadu zkušeností, k vytvoření jednoduchého virtuálního světa jsou po technické stránce zapotřebí v podstatě dvě věci, dva nástroje, 3d program a herní prostředí (Game engine).
Naprostá většina polygonálně založených 3d programů (např. Maya, 3ds Max, Modo nebo Blender) si s tvorbou takového prostředí hravě problémů poradí. Kupříkladu Maya LT je k tomuto přímo předurčena a Autodesk ve snaze přiblížit se nezávislým vývojářům nabízí tuto verzi za více než příznivých podmínek spolu s vlastním herním enginem Stingray v ceně.
Jednoduše řečeno, Maya LT je mírně ořezaná verze klasické Mayi, ale přesto má v sobě všechno to, bez čeho žádný virtuální svět neobejde: Sadu modelovacích a texturovacích nástrojů, od verze 2016 obohacenou dokonce o Sochařské nástroje z Mudboxu (ne všechny samozřejmě, ale ty nejdůležitější), dále samozřejmě kompletní animační prostředí tak jako klasická Maya a přímou návaznost do herních enginů a to jak do Autodeskového řešení stingray, tak i do Unreal Enginu nebo do Unity.
Ve verzi LT chybí většina nástrojů určeným pro filmový průmysl jako jsou pokročilé možnosti renderování (např. Mental Ray), sada kompozičních nástrojů a dynamické efekty.
Vše co v Maya LT chybí se obvykle řeší až v herním prostředí, kde vše na rozdíl od filmových efektů probíhá v reálném, což vyžaduje odlišný přístup.
Klasická Maya samozřejmně obsahuje veškeré nástroje pro tvorbu her i filmů a je tedy více než vhodná pro tvorbu viruálních světů.
Ucelený úvod do světa 3d v Mayi můžete prožít na kurzu NICOM: Autodek Maya – základní kurz
Průvodcem kurzu Vám bude autor tohoto článku: Ondřej Hudeček
Zdroj obrázků: Autodesk
NICOM byl založen již v roce 1992. Díky více než 140 000 odškolených klientů patří k největším poskytovatelům počítačových i fotografických kurzů pro jednotlivce a firmy v celé ČR.
Chtějte o nás vědět více ...
zobrazit více informacíMáte nejasnosti ohledně objednávky nebo realizace školení? Chcete znát odpovědi na nejčastěji kladené dotazy klientů školicího střediska NICOM?
Přečtěte si základní informace ...
zobrazit více informacíVíte, že vám rekvalifikaci nebo kterýkoliv jiný kurz může hradit úřad práce?
Podívejte se na možnosti platby za školení ...
zobrazit více informací