Blender – sculpting a tvorba komplexních modelů

Blender NICOM

cena kurzu:
od 7500 Kč bez DPH od 9075 Kč s DPH
Dárkový poukaz

Dárkový poukaz s platností půl roku (obdarovaný si sám vybere termín).
Bližší informace o dárkovém poukazu naleznete ZDE

Termíny
Město
Pouze slevy
Garance otevření
BL02
Praha
27.01.2025 - 28.01.2025
9:00 - 17:00
2 dny / 16 výukových hodin
Volno
7 500,00 Kč
BL02
On-line výuka
27.01.2025 - 28.01.2025
9:00 - 17:00
2 dny / 16 výukových hodin
Volno
7 500,00 Kč
BL02
Brno
24.02.2025 - 25.02.2025
9:00 - 17:00
2 dny / 16 výukových hodin
Volno
7 500,00 Kč
Základní informace Obsah kurzu Co se naučíte Návaznost kurzů Zaslat dotaz ke kurzu Fotogalerie

Základní informace

Kurz Blender – sculpting a tvorba komplexních modelů vás vybaví základními i pokročilými technikami a nástroji pro vytváření složitých 3D modelů, které obstojí v jakémkoliv profesionálním prostředí. Připraví vás na práci s komplexními tvary a strukturami, a to jak v kontextu organických tvarů, tak i mechanických modelů.
Bez ohledu na to, zda se zaměřujete na herní průmysl, filmovou produkci nebo technický design, tento kurz vám poskytne znalosti a dovednosti, které jsou nezbytné pro úspěch ve světě 3D tvorby.
Kurz je veden na platformě Windows, znalosti jsou univerzální pro všechny běžné operační systémy (Window, Mac, Linux).

Kurz vyučován také interaktivní on-line formou s lektorem. Informace o výuce interaktivní on-line formou s lektorem

Cíl kurzu

  • Vytvářet organické i mechanické modely s vysokou úrovní detailu a realismu.

Zaměření kurzu

  • Kurz je navržený pro všechny, kteří chtějí prohloubit své dovednosti v oblasti 3D modelování,
  • je vhodný pro ty, kteří se chtějí specializovat na vytváření detailních a realistických modelů, ať už pro animace, hry, vizualizace, nebo 3D tisk.

Studijní materiály

  • Oficiální materiály výrobce a materiály lektora v digitálním formátu.

Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.

 

 

 

Obsah kurzu

Připomenutí důležitých základů 3D

  • Rekapitulace základních principů tvorby modelů
  • Připomenutí nejdůležitější terminologie práce ve 3D
  • Úpravy nastavení scén

Organické modelování (Sculpting)

  • Příprava a využití základního modelu (Base mesh)
  • Úrovně detailů modelu
  • Práce se sochařskými nástroji
  • Vrstvení detailů
  • Práce se štětci
  • Variace tvarů a stavů modelu (Blend shapes)

Retopologie a zapékání detailů do textur

  • Topologie modelu vhodná pro animace a zábavní průmysl
  • Pokročilé techniky UV mapování
  • Přenášení detailů z komplexních na optimalizované modely

Modelování komplexních tvarů

  • Spojování a průniky tvarů
  • Efektivní práce s topologií modelu
  • Zkratky a nástroje pro rychlejší modelování

Modelování pomocí křivek

  • Využití křivek pro polygonální modelování
  • Duplikování objektů pomocí křivek
  • Využití křivek pro modelování povrchů
  • NURBS povrchy

Parametrické modelování

  • Využití modifikátorů pro modelování komplexních tvarů
  • Kombinace modelovacích technik
  • Seznámení se s Geometry nodes

Co se naučíte

  • Ovládat základní postupy při práci s 3D modely.
  • Pokročilé techniky sculptingu a parametrického modelování.
  • Pracovat s geometrií a topologií modelů.
  • Zapékat detaily do textur a vytvářet složité mechanické i organické tvary.
  • Používat techniky, které vám umožní efektivně využívat nástroje Blenderu pro rychlejší a kvalitnější výsledky.
  • Díky kurzu získáte komplexní znalosti, které můžete okamžitě uplatnit v praxi.

Návaznost kurzů

Hodnocení kurzu

Tento kurz ještě nikdo nehodnotil

Zobrazit všechna hodnocení
Ondřej Hudeček

lektoři

Lektor grafiky a 3D programů
Zobrazit tým

Zaslat dotaz ke kurzu

Kontaktní osoba: *
E-mail: *
Telefon: *
Váš vzkaz:
* - Takto označené položky je nutné vyplnit