Jako každý rok v tuto dobu vydává Autodesk novou řadu svých produktů a jako vždy jsou s číslováním o kousek před ostatními, takže tu máme verze 2017.
V Maxu se posledních několik let odehrává mnoho výrazných změn a vylepšení a ani tato verze nezůstává pozadu.
Pravděpodobně tou nejvýraznější novinkou ve verzi 2017 je nově designově přepracované pracovní prostředí. Nejedná se jen o kosmetické úpravy, nové prostředí je nyní přehlednější a hlavně přizpůsobivější obrazovkám s vysokým rozlišením.
Pro zjednodušení a zpříjemnění práce s Maxem nám k němu tvůrci přidali několik užitečných nástrojů.
Po mnoha letech původního Asset Browseru je nyní v Maxu k dispozici efektivní a propracovaný nástroj na správu souborů a scén. Díky tomuto nástroji máte všechno na jednom místě. V Asset Library můžete spravovat nejen soubory v počítači, ale také stahovat obsah online přímo z Autodesk Seek.
Všem herním vývojářům, nezávisle na tom, který Engine používají, usnadní práci kompletní exporter se všemi nejdůležitějšími nastaveními pro export modelů, scén a animací.
Se zabudovaným nástrojem pro export do 3d Tisku můžete nyní řešit téměř všechno přímo z prostředí Maxu, na které jste zvyklí, bez zbytečných exportů a importů do dalších programů.
Autodesk ART (Autodesk Ray Tracer)
Nový fyzikální render je neuvěřitelně snadný a velice rychlý. Využívá hlavně fotometrická nastavení scén a světel a nejen díky tomu jsou jeho výsledky velice přesné.
K novému renderu je samozřejmě potřeba nový materiál. Protože ART je fyzikální render tak i ten nový materiál je fyzikální. S tímto materiálem je velice snadné dosažení přesných výsledků jen několika kliknutími.
Text plus: vylepšená práce s textem, lepší podpora fontů, motion grafika, animace …
Geodesic Voxel skining: nové, jednodušší možnosti pro skiningu nejen postav
UVW Unwrap: uživatelsky příjemné, automatické rozbalování modelů
Import simulačních dat: například aerodynamiky …
Scene Converter: konvertování scén z jednoho renderu na jiný nikdy nebylo tak snadné
Live Link: Přímé živé propojení Maxe s herním enginem Stingray (také od Autodesku)
Na našich kurzech 3ds Max a 3ds Max, pokročilé techniky a vizualizace již používáme nejnovější verze programu. Pusťte se s námi do světa 3d technologií na kurzech NICOM.
Autor článku: Lektor Autodesk autorizovaného školicího střediska NICOM
NICOM byl založen již v roce 1992. Díky více než 140 000 odškolených klientů patří k největším poskytovatelům počítačových i fotografických kurzů pro jednotlivce a firmy v celé ČR.
Chtějte o nás vědět více ...
zobrazit více informacíMáte nejasnosti ohledně objednávky nebo realizace školení? Chcete znát odpovědi na nejčastěji kladené dotazy klientů školicího střediska NICOM?
Přečtěte si základní informace ...
zobrazit více informacíVíte, že vám rekvalifikaci nebo kterýkoliv jiný kurz může hradit úřad práce?
Podívejte se na možnosti platby za školení ...
zobrazit více informací