Vzdělání
- Univerzita Pardubice – Dopravní fakulta Jana Pernera.
- Univerzita Pardubice – Filozofická fakulta (Doplňující pedagogické studium).
- Relational Mindfulness training, Mindfulness club.
- Certifikace Heroic imagination Project, Mindset a Bystander Effect.
- Výcvik vedení mužské skupiny MUSTR v Lize otevřených mužů Praha.
- Koučovací výcvik Manažer koučem v Koučink akademii Libchavy.
- IPMA stupeň D v SPŘ.
Zkušenosti z praxe
- Pedagogická praxe od roku 2006.
- Provozovatel on-line vzdělávacího programu Bettermind.cz pro práci se stresem.
- Autor a lektor ve společnosti mindfulness-akademie.cz, Praha.
- Vedoucí oddělení informačních technologií v Program Health Plus, Praha – budování týmu, manažerská praxe, projektové řízení.
- Lektor, konzultant a designer ve vzdělávací agentuře Mise HERo, Praha.
- Lektor ve vzdělávací agentuře NICOM, a.s., Praha.
- Pedagog na UPCE, Fakultě Chemicko-technologické, Pardubice.
- Projektový manažer IT v E-commerce holding/Rockaway, Praha – agilní systémy řízení.
- Spoluzakladatel, projektový manažer a tvůrce online služby věnující se efektivnímu vzdělávání Prectime.cz.
- Vedlejší soukromé podnikání v oblasti obchodu, úspor energií, Optimal Energy, a.s.
- Manažer vzdělávacího projektu ESF „Inovace a integrace výuky v rámci studijních programů realizovaných na Univerzitě Pardubice“.
- Pracovní stáž v délce 3 měsíců na Anadolu University, Turecko.
- Participant v ESF projektu Univerzity Pardubice s názvem: „Rozvoj studijních programů, didaktických metod a inovování modelu řízení v oblasti kombinovaného studia”.
- Participant v ESF projektu Univerzity Pardubice s názvem: „Implementace moderních řídících postupů s akcentem na řízení kvality a rozvoj procesního řízení”.
- Pedagog a akademický pracovník na Univerzitě Pardubice, Fakultě ekonomicko-správní, Ústavu Systémového inženýrství a informatiky.
- Vedoucí na dětských letních táborech v PROTI PROUDU, z.s.
- Vývojář software ve společnosti RADOM, Pardubice – softwarový vývoj.
- Konstruktér ve vývojovém oddělení strojírenské společnosti DAKO-CZ, Třemošnice – technické kreslení, strojařina.
Co lektora baví
- Vést diskuze o tom, zda je svět deterministický systém (zjednodušeně řečeno bychom také mohli říct, komunikovat nebo povídat si),
- příroda a outdoorové aktivity,
- společnost a pouliční umění,
- improvizační divadlo.
O lektorovi
Mám rád dobrodružství, nadšení, zažívání tvůrčího potenciálu, vyvolávání změn, zážitkovou pedagogiku, Zimbardovské pojetí hrdinství, meditace a sebepoznávání. Trochu také cestuji, nejvíce mě baví Jižní Amerika a Španělská teritoria obecně.
Zejména však školím a vytvářím nové programy. Kromě toho také aktuálně vedu / buduji jeden technický tým, abych si udržoval kontakt s praxí. Účastníci oceňují mé lektorské dovednosti, nadšení, schopnost zaujmout, naslouchat a motivovat. Ve svých programech, které rád vymýšlím, kombinuji prožitkové metody, gamifikaci, emoční inteligenci a neuroscience.
Znovu a znovu se utvrzuji v tom, jak moc důležité je umět naslouchat, komunikovat, budovat důvěru a spolupráci. Že nejde jen o hardskilly: AutoCAD, Javu, Excel, techniky a metody. Vnímám, jak důležité je propojování teorie a praxe, technických dovedností se softskills dovednostmi. Proto v současné době působím jako lektor a snažím se předávat tyto své zkušenosti dál. Protože poznání je to, co má smysl. Způsobem, jaký mám rád a umím – hrou a zážitkem.