DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

Vážení návštěvníci,

opět jsme rozjeli prezenční výuku. Školení probíhá za dodržování všech hygienických opatření. I když jsme museli omezit kapacitu, množství znalostí, které si z kurzu odnesete, zůstává stejné.
I nadále se do našich kurzů můžete připojit online a absolvovat je vzdáleně z pohodlí svého domova.

Těšíme se na vás.
Tým NICOM

Život správce firemního facebookového profilu

4 pravidla úspěšného správce Facebooku

Kdo není na Facebooku, jako by nebyl. A platí to hlavně pro firmy. Atraktivita webových stránek je nahrazena sociálními sítěmi. Kroky zákazníka často vedou prvně na profil společnosti na sociální síti a až následně se rozhoduje, zda navštíví i její webové stránky. Vždyť i samotný zákazník tráví na sociálních sítích mnoho času, a proto není divu, že profil firmy je mu na těchto místech bližší a bývá prvním místem setkání se společností.

Podcenit firemní prezentaci na těchto místech je chyba, která společnost stojí nemalé množství zákazníků a co hůř, ochuzuje firmu o tržby, které by z nich plynuly. Pokud už na Facebooku jste, musíte být vidět! Domnívat se, že správu této sociální sítě zvládne každý, by byl omyl. Přes firemní profil nejednáte se svými kamarády, ale zákazníky, kteří jsou přesycení reklamou ať už na internetu nebo kdekoliv jinde. Jejich mysl funguje selektivním způsobem a pečlivě si vybírá, jakému obsahu bude věnovat alespoň sekundovou pozornost, a co úplně přeskočí.

 

Zaujmout a zdržet

Stejně jako billboardy u silnice mají přibližně 3 sekundy na to, aby projíždějícího zaujaly, je tomu podobně i na Facebooku. Akorát čas je kratší. Scrollování uživatelů v příspěvcích je rychlé a přinutit zákazníka v jeho přerušení je opravdový kumšt.

Když už se ale jednou vašim příspěvkem zdrží, očekává od něj na oplátku kvalitní obsah, který ho určitým způsobem obohatí nebo mu poskytne nějakou přidanou hodnotu. Pokud toto nedostane, bývá zklamaný a na společnost zanevře. V horším případě její příspěvky úplně přestane sledovat.

 

Nabídnout přidanou hodnotu

Konkurence na Facebooku se stále více vyhrocuje. Určitě nejste a nebudete jediná firma v oboru, která zde má založený profil. Proč by měl uživatel sledovat právě vás? Co mu to přinese? V čem je vaše prezentace zde jiná a lepší než ta konkurenční? Znáte odpověď na tyto otázky? Pokud ne, nemůžete se divit, že vám nepřibývají fanoušci na stránkách a aktivita u příspěvků je nulová.

 

Být stále ve střehu

Když už vám ale příspěvek někdo okomentuje, rozhodně nemáte vyhráno a není ten pravý čas bouchnout vítězné šampáňo. Je potřeba začít ihned pečlivě zvažovat svoji reakci. Uživatelé sociálních sítí už jsou na komunikaci přes ně natolik zvyklí, že se nebojí veřejně vyjádřit svoji radost, ale dvakrát víc jsou nažhavení projevit svůj vztek. Určitě to znáte na sobě. Když jste spokojení, sdělíte to svému nejbližšímu příteli, kolegovi v práci nebo možná doma psovi. Tím to ale většinou hasne. O to víc jste otevření podělit se o špatnou zkušenost a nejlépe ihned jít do protiútoku. Facebook je ideální místo, kam zasadit svůj první ničící úder.

Uživatelé Facebooku jsou ochotni podělit se negativní zkušenost

 

V tuto chvíli začíná správci stránky takové pravé peklíčko. Jak odpověď a neurazit? Jak neprovokovat hádku nebo další naštvané komentáře? Musím zareagovat rychle, než se přidají další. Nemám to radši úplně smazat? Co když si toho ale někdo všimne? Ve vaší kůži by v tuto chvíli nechtěl být nikdo. Když nevíte pravidla pro zvládnutí krizové komunikace, může to pro vás mít velmi negativní dopad. Věřte, že i když vaši fanoušci normálně komentáře nečtou, v tuto chvíli vyčkávají na vaši reakci asi jako na páteční večer v pondělí ráno. A nebojí se přiložit polínko do rozpáleného ohně.

Pozor na komunikaci s rozhněvanými uživateli

 

Nepodcenit vážnost sociálních sítí

Správa sociálních sítí opravdu není jednoduchá a nestačí k ní znalosti ze svého osobního profilu. Člověk, který má vaše sociální sítě na starosti rozhoduje o vývoji společnosti a způsobu, jakým bude vaše firma vnímána veřejností, obrovskou mírou.  Proto věnujte obzvlášť velkou pozornost jeho zaškolování a znalostem.

Naše školení na Facebook vás provede všemi těmito problémy a dá vám návod na to, jak je zvládat s grácií. Ukážeme vám, jaký obsah táhne pozornost a jak nejlépe komunikovat se svými fanoušky. Rozhodně zde bude čas věnován i nenávistným komentářům. Dozvíte se zajímavé tipy a triky, jak spravovat firemní profil efektivně a hlavně levně nebo kde najít materiály pro prezentaci zdarma.

 

 

Buďte o krok dopředu před vaší konkurencí a přihlaste se na náš kurz

 

 

Autorka článku

Hana Toulová

Marketingová manažerka

Profil společnosti

NICOM byl založen již v roce 1992. Díky více než 140 000 odškolených klientů patří k největším poskytovatelům počítačových i fotografických kurzů pro jednotlivce a firmy v celé ČR.

Chtějte o nás vědět více ...

zobrazit více informací

Základní organizační informace

Máte nejasnosti ohledně objednávky nebo realizace školení? Chcete znát odpovědi na nejčastěji kladené dotazy klientů školicího střediska NICOM? 

Přečtěte si základní informace ...

zobrazit více informací

Možnosti financování kurzů

Víte, že vám rekvalifikaci  nebo kterýkoliv jiný kurz může hradit úřad práce? 

Podívejte se na možnosti platby za školení ...

zobrazit více informací

Kontaktujte nás

Fakturační adresa:
Smetanova 3
602 00 Brno
IČ: 26226375
DIČ: CZ26226375
Adresa pobočky:
Zenklova 32/28
180 00 Praha 8
Tel: +420 222 231 100
 
Získávejte novinky a akční nabídky Zásady zpracování osobních údajů